tisdag 3 november 2009

Ja ni..

är just nu mitt uppe i hemtenta skrivning så jag får be om ursäkt för bad update så att säga.

Var i allafall i Arvika i helgen och hjälpte mammsen att flytta, alla var där! Båda bröderna, brorsbarn, syster å hennes ex, morfar och hans sambo å sen då jag och Sonny :D så ett helt hus flyttades från ett ställe till ett annat på mindre än 6 timmar. Dessutom käkade vi underbar mat hemma hos morfar, tack för den Gun :D

I dag var jag på Illusion och fyllde i min tatuering. Visar bild på den när plasten är borttagen och när jag tvättat rent den ;) Sen slank jag och bäjbi in på Stadium för att köpa vantar, men vet ni! Jag hittade min vinterjacka där!! helt otroligt och helt otippat! jag älskar den. Så nu får det bli världens snöväder! Nu är jag redo :) Komsi komsi! Happy face happy face

Snygg va? :D

Nej nu ska vi käka lite sen blir det soffan, det väntas hemtentaplugg i morgon, IGEN.

Pusselipuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill ha en egen måne, som jag kan åka till.

Jag vill ha en egen måne, som jag kan åka till.