lördag 14 november 2009

Faen va..

kul man kan ha på fredag den 13:e buuuhhh! hehe, Försöker låta scarry men dte kanske inte funkar ;)

Jag, Sonny, Sofia och Andras bestämde oss för att åka skridskor :D Helt otippat, eller kanske inte. Sofia har ju varit konståkare, öh stavas det så? Och visade upp väldans fina konster i form av piruetter, duktig flicka hehe. Men i alla fall. Jag har ju inte åkt skridskor på AS LÄNGE! Sen typ 10 års åldern, och det är LÄNGE sen. Shit vad jag trodde det skulle bli ett totalt fjasko, men inte heller, alltså jag var ju inte bäst på plan om man säger så då men kul var det!! Det var ju betydligt mindre människor där som såg ut som att det aldrig gjort annat än att åkt skridskor. Hemskt att säga det men min bäjb var fasen en riktig bambi hehe. Söt!
Vi bestämde att detta skulle vi göra fler gånger, får se hur det blir med det , men kul aktivitet att göra så där ibland :)

Kommer lite bilder på "The skridsko gang"! :D

Sötisarna Andreas och Sofia :D


Vet ni hur länge jag försökte posa för denna bild? ...Länge..
Ja..försökte i allafall..
Ja, här ser ni bambi.hm..sorry, ja menar sonny susa iväg på vacklande ben heheh.

Ja, så här såg jag ut..Nej, byxorna var trasiga innan vi började åka..de ska var så..jag köpte dem så, så inga kommentarer om det ok ? ;)
Me an love!

Sötis, koncentrerad som fasen vettni.

Tihi, sköna damer i dommarbåset!

1 kommentar:

  1. haha drog på smilebanden här faktiskt =)
    men det var kul, dock så sög jag ju ganska bra på skridskor =)

    SvaraRadera

Jag vill ha en egen måne, som jag kan åka till.

Jag vill ha en egen måne, som jag kan åka till.