torsdag 12 november 2009

Alltså..

jag hör alltid tjat om att jag borde skaffa facebook. När jag (tydligen den enda i hela världen) säger att jag inte har facebook börjar folk att skratta. Vad då? säger jag..jag ..kanske inte har tid! Men då får jag i motsvar att "du visst har det"och att det är så kul och att du kan ta upp kontakten med folk som du inte pratat med på länge...Jaha..Vad ska jag göra?? Jag vill men ändå inte..Jag är ju ganska mediakåt ;) så facebook skulle kanske passa mig perfekt, öh..ja ni vet vad jag menar :D

Men..det tåls att tänka på ett tag till..å wisp så är det "ute" med det också hehe. Låter som en gamal tant men så är det ! Det har liksom blivit som en stor grej av alltihopa..att jag liksom vägrar göra det av principsak..inte skaffar facebook alltså, ja, jag kan ju starta en kontaktgrupp för folk som INTE har facebook, undrar hur många medlemmar vi skulle vara då , ok, jag känner en av mina vänner som inte har fejjan, som det så fint heter på fjortisspråk ;)

Nepp, jag håller min facebook oskuld ett tag till. ..men passa er, snart kanske ni får en vän- förfrågan av en viss Jessica Magnusson mohahahah!


Fick hem dessa underbart snygga skor i dag, skickade efter dem från www.have2have.se :) Älskar ju utsidan men hatar insidan;) Jag kan liksom inte riktigt gå normalt i dem, de är ju skyhöga! Vad ska jag göra...jag vill ha dem men jag kan ju inte bara ha dem för att ha dem..eller? ;)

Puss på er mina små nätvänner ;)

3 kommentarer:

  1. Socionom-Carro ;-)13 november 2009 kl. 17:10

    He he, ja, jag har alltid fått samma reaktioner när jag sagt att jag inte haft facebook, jag har alltid fnyst o rynkat på näsan åt hela eländet, men till sist blev jag nyfiken o skaffade att konto, o nu e jag inne varje dag, faktiskt riktigt kul att kolla vad alla har för sig. :-)

    SvaraRadera
  2. Du borde skaffa "fejjan" Jess =) Jag stod emot så himla länge men till sist blev jag nedbrutan av allas tjat he,he ;-) Och håller med föregående talare om att det faktiskt är riktigt kul att se vad folk gör. Och det är mycket bättre än msn och allt annat som inte funkar att hålla kontakten med, för här har man alla på ett och samma ställe =)

    SvaraRadera
  3. Ja, det verkar inte bättre än att jag får ta tummen ur och skaffa fejjan ;) Pöss på er!

    SvaraRadera

Jag vill ha en egen måne, som jag kan åka till.

Jag vill ha en egen måne, som jag kan åka till.