måndag 16 november 2009

Efter..

den längsta kön jag någonsin sett och efter mycket om och men om man skulle tröka till att stå kvar. Efter duggregn i 2 timmar och irritationsmoment som inte fattar att när det är KÖ så har man ett KÖSYSTEM!! man går inte före i kön när det är 1000 tals folk som står och väntar på att ta den mytomspunna sprutan som innehåller vaccinet mot "den nya influensan" som den heter. Jag har aldrig trökat så länge bland så mycket folk i så dåligt väder. I 2 timmar stod jag och min pojkvän ut ute i rusket för att komma in och ytterligare stå i 1 timme och vänta på att få ett stick i armen. Men nu jäklar är det gjort och då bannimej vill jag inte bli sjuk alltså. När man väl var inne i mässahallen som massvaccinationen hölls så kunde man pusta ut, för vad det stod på skyltarna var att; har du en nummer lapp så har du garanterat en vaccinspruta. japp..så det var min måndagseftermiddag, jippe...

Men det tråkiga väntande och huttrandet vände strax till något mera gladare humör :) Jag fick ett sms om att mina skor hade kommit jippiee! Jag skickade tillbaka de skor jag visade sist, de var både oerhört obekväma men också jäkligt dyra. Så jag gick in på skopunktens hemsida och beställde 3 par skor!!! wawawiiwa! hehe. de stod att det skulle ta 2-4 dagar och jag beställde dem i fredags, fatta vad snabb leverans, me love it! Så nu har jag skor att välja på , me glad! hehe. va tycks??

Svart ska det vara ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill ha en egen måne, som jag kan åka till.

Jag vill ha en egen måne, som jag kan åka till.